Den rosa tacon gjorde det

Ibland känner jag mig rolig, och antagligen är jag inte så jävla rolig som jag tror. Men trots det kan det sluta med att jag sitter och letar efter människor på facebook att skriva typ "rosa taco" till, eller "det var den rosa tacon". Och jag tycker att det är jättekul. Skönt att utnyttja andra för att ha kul själv, jag behöver inte mycket här i livet.

 

Nu kan man ju undra, vad jiddrar jag om? Jag vet inte. Det enda jag vet är att jag tvättar efter en once in a lifetime turupplevelse i tvättstugan. Den var såklart upptagen, men jag skulle kolla om i alla fall en var ledig. Hon var precis klar! DAGENS LYCKORUS WHOOPWHOOP! Sen att jag dricker kaffe ur samma mugg ett antal gånger i sträck är inte alls relevant överhuvudtaget. Och när jag säger ett antal gånger menar jag inte bara några gånger, det är... många gånger.

 

Don't blame the rosa taco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0