I feel witty oh so pretty

Fiiifan vad jag har ont i näsan, det är en vulkan där inne som tänker sprängas inom snar framtid.

 

Jag väljer speciella tidpunkter att göra saker på. Såhär klockan tio på kvällen kommer jag på att det är en bra idé att börja steka matlådor, och retardo som jag är efter ett 70 minuters näradödenpass med box så börjar jag såklart steka löken när köttfärsen är djupfryst. Det blev nog bra till slut, fick ett infall att ha i muskotnöt, det kändes spännande. Vi får se om jag helt enkelt bara är dum i huvudet. Det bästa med allt är nog att jag ska upp... innan fem imorrn för att köa för dammiddagens biljettsläpp. Det känns som att jag borde sova nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0