Moment 22

... Handlar om hårfärg. Vad ska jag göra med håret egentligen? Ingenting blir bra, det är som att jag och mina pigment inte riktigt samarbetar. Är jag blont blir det gult, har jag brunt hår blir det grådaskigt. Hur jävla svårt ska det vara? Och när jag kollar på bilder saknar jag att vara blond, men så ser jag en bild på att mörkt en gång i tiden var snyggt. Men jag ska nog vara blond egentligen, känns som min grej. Fyfan... Vilken jävla process. Den här gången får det gå långsamt så kanske jag slipper skära av halva håret? ELLER så färgar jag halva sidan ljus och halva svart, och ser ut som cruella deville! Där har vi en tanke... Men det sliter ju så på håret så jag lika gärna skaffa en jävla pottfrilla på en gång så kan jag ha den i min underbart naturliga råttfärgade nyans. Fyfan.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Att du inte satsar på att färga håret hos en frisör?

2010-11-07 @ 20:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0