Livet efter tentan

Först kände jag att jag fick lite panik av att inte ha nåt att göra efter tentan, nästan sådär så jag undrade om jag skulle gå hem och läsa lite extra om bolagsstyrning bara för nöjets skull liksom. Jag slapp det. Nu har jag hunnit rösta, gå på stan, och besökt systembolaget. Imorrn är det premiär på Platå för mig, efter lite ost och vin hemma hos Victoria. Getost, som jag repeterade som ett mantra för mig själv inne på systemet.
Resten av dagen har jag nu under kontroll. Simpsons, simpsons, family guy, scrubs, scrubs, paus i en halvtimme för jag tänker fan inte titta på seinfeld. Och så kanske jag skippar scrubs för Bones istället. Sen är det how i met your mother, 2 1/2 men, 2 1/2 men, simpsons, family guy och resident evil. Sen är det scrubs, scrubs och how i met your mother.
Vad hinner man laga för mat på en halvtimme? Det får bli kyckling tikka masala med ris, och rostad lök. Jag har köpt storpack med rostad lök. Problemet är att jag är hungrig nu... Det får bli frysta köttbullar som snacks.
Nu måste jag skynda mig, simpsons börjar snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0