just nu är det många som ringer

Varför är det aldrig nån som ringer mig på fyllan? Man hör om alla andra som får roliga fyllesamtal varenda helg, och när jag väl sover tidigt en lördagkväll är det med förväntan om vem som ska ringa och säga vad. Men ingen ringer. Nån borde ju ringa mig! Folk pratar ju så mycket på fyllan, och så kan man vara sådär diskret överlägsen dagen efter, typ "du var full men inte jag, hehehe...". Inte för att jag skulle vara sån. Jag välkomnar all slags fylla. Det kanske är svårt att få såna fyllesamtal iofs, när man själv är ute samtidigt... Kan vara en anledning att dra ner på utgångar?

 

Eller inte, ses på flamman på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0