Vi dunkar på med orsa

Jag tror jag har en blogg för att få ur mina aggressioner som jag antagligen skulle behöva gå anger management för. Nu ska vi inte inbilla oss att jag inte varit arg sen senaste gången jag skrev, men det är först nu jag återupptäckte det underbara med att spy galla i textformat.

Dagens: Till alla som festar i Ryd, jag hatar er och jag ska hämnas på lördag. I bästa fall med bergssprängare, men bli inte förvånade om det står ett deathcoreband på en uppriggad scen beredda att spela på högsta volym hela natten. När jag hör folk festa på avstånd blir jag extremt äcklad av dem, de låter som vidriga hjärndöda fula djur med sina avgrundsvrål och hyenaskratt. Och fyfan för deras äckliga musiksmak.

 

Dagens andra: Min dator, har inte riktigt varit top notch sen första stund, men när det fungerar att klicka ungefär var tredje gång och nånting i den piper en gång i minuten under ett års tid så känner man ju klart att man har gjort ett felköp. Jag vet att jag inte kommer kunna köpa en ny ifall jag verkligen inte måste, iaf inte med gott samvete de närmaste två åren så jag misstänker att mitt undermedvetna gör att jag misshandlar den lite extra. Kanske i förhoppning att den en dag ska gå sönder så jag kan köpa ny dator som inte behöver göra sin existens smärtsamt medveten genom konstanta tinnituspip.

 

Det är att leka med lagen om alltings jävlighet när jag säger att den iaf inte har problem med strömsladden som min förra. Borde antagligen gå och ta i trä nu. Eller kanske slänga mig i närmsta pappersbruk.

 

Lösningsförslag: Hörproppar och sladdmus (...?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0